breakeven.

By Simona Dubravova - Tuesday, May 13, 2014

Pondelok sa mi začal skvele, spravili sme si výlet do Tatier a zastavili sme sa aj v grandhoteli Kempinski. Plánovali sme zájsť aj do centra Popradu, ale nejak nám to nevyšlo, čo ma dosť mrzelo. Ale nakoniec som bola rada, že sme šli rovno domov, cesta ma úplne vyčerpala. Dnes sa mi ráno vstávalo naozaj ťažko, hehe. Neviem, ako vydržím celý tento týždeň chodiť do školy, keď posledné dva týždne sme mali od stredy voľno. čo sa týka outfitu, mám na sebe nové topánočky a kabelku z dresslily.com. Béžové som chcela už strašne dlho a nemôžem sa na ne vynadívať, sú úžasné. A musím povedať, že na to, aké sú vysoké, sú naozaj pohodlné. Fotili sme v daždi a trošku to vidno aj na kvalite fotiek. Majte sa krásne, a užite si aj tieto upršané dni.


shoes, bag - dresslily.com | jeans - kotton | top - romwe.com



  • Share:

You Might Also Like

10 ideas

  1. Topánky sú veľmi pekné, mňa ale viac zaujalo tričko/svetrík? :D (proste vršok) je fakt zaujímavý a krásny! :)

    ReplyDelete
  2. Ten top je naprosto.. DECHBEROUCÍ :D a lodičky jakbysmet. Závidim jak blázen :)

    ReplyDelete
  3. Tobě to mega moc sluší! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Such a lovely post! Have an amazing day:))

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  5. Ty boty jsou nádherné, ale mě okouzlil ten top!

    ReplyDelete
  6. Celé krásne :)
    Top s topánkami na Tvojej postave ma dostali do kolien ;)
    Stray Alley

    ReplyDelete
  7. Wow, wow wow! Vyzeras perfektne ♥

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky, moc ti to sluší

    ReplyDelete
  9. Ten top je naprosto skvělý! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.