bralet.

Monday, May 05, 2014

Len teraz sa nám skončilo voľno a ja sa už neviem dočkať na ďalšie. Ešte keby bolo viac dní teplejších, bola by som až nadmieru spokojná. Teším sa na budúci pondelok, ideme do Popradu na exkurziu a dúfam, že nám zostane čas aj na nákupy. Ani nestíham registrovať, ako rýchlo ubehol apríl a dnes už je piaty máj. Viem, že v poslednom čase prispievam málo, ale mám toho veľa. Už nech sa skončí toto uponáhľané obdobie, prosím. Aspoň večere si spríjemňujem pozeraním Game of Thrones. Pozeráte to niekto?  A čo sa týka outfitu,dnes bolo pomerne teplo tak som vytiahla dávno zabudnutý bralet a bundičku som našla v mamkinej skrini. Majte sa pekne!


shoes - tally weijl | bralet, sunglasses - gate | pants, jacket - ??? | necklace - romwe.com

You Might Also Like

9 ideas

  1. Opět Ti to neskutečně sluší. :)

    ReplyDelete
  2. to je super :)) sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  3. Sekne Ti to! Jsi kočka. :)

    ReplyDelete
  4. Wow mega moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Bundička je krásna:) A aj ty !

    ReplyDelete
  6. Ty boty jsou super! Co se týče braletu, ti závidím postavu, taky bych to chtěla nosit. Asi mi to není dáno :D
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Ááá- tróniky :D Kto by nepozeral?! Otom čase mi hovor, mám pocit, že keď sa zobudím zrazu je aj o tri dni viac...
    Krásne fotky, prebehla som tak po úvodnej stránke veľmi sa mi páči tvoj štýl. Fakt, nepoznám babu, čo by sa tak super obliekala :)

    ReplyDelete
  8. Silonky v otvorenej špičke :D Fakt super

    ReplyDelete
  9. Tenhle outfit je úžasný! bralet a leginy vypadají skvěle! přesně tuhle kombinaci sháním!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥