addicted to you.

Thursday, May 22, 2014

Konečne je počasie aspoň trošku také, aké som si predstavovala. Od pondelka do dnes som mala trošku voľnejšie dni, no dnes ma čaká ešte ekonomika. Dúfam, že sa k nej dostanem, haha. Popravde nemám rada tieto posledné týždne v škole, pretože je to obdobie skúšok a zhonu. Keďže dneska bolo vonku príjemne, rozhodla som sa pre tento kvetinkový top, ktorý mi nedávno prišiel z romwe. Je vážne skvelý a má príjemný materiál. Cez víkend sa chystáme grilovať, tak dúfam, že bude také krásne počasie ako dnes. Majte sa pekne!





top - here (romwe.com) | shoes, bag - here & here (dresslily.com) | pants - ??? | sunglasses - gate | earrings - six


You Might Also Like

9 ideas

  1. Úžasný outfit! Jeany super a to tílko je báječné jak k sukním tak kraťáskům, tenhle typ mám moc ráda. A ty podpatky s přeskou přes nárt jsou boží <3 Jsem ráda, že si podpatků můžu užít alespoň na někom jiném, já je totiž se svou 34 nohou nemůžu mít :(

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. wow, nádherný neobyčejný oufit :) každý kousek je super!

    ReplyDelete
  3. Ty botky jsou tak boží :))) Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ty boty jsou úžasný!! Škoda, že ani jednou nejsou vidět ze strany :)
    DAwardrobes

    ReplyDelete
  6. Moc sa mi páčia legíny a topánky, super!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. nice floral blouse!
    x

    http://radarmagazine.se/fashionandfcuker

    ReplyDelete
  8. máš krásný top :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  9. Přesně takový top jsem si chtěla koupit, ale vůbec mi neseděl (ten střih). ;(

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥