white lace top.

Thursday, April 17, 2014

Dnešným dňom sa konečne začali prázdniny, voľno som už potrebovala. Konečne sa aj vyjasnila obloha a zasvietilo slniečko. Keď si tak prezerám tie fotky, zistila som, že sa mi červený rúž absolútne nehodí, haha. Tento čipkovaný top, ktorý mám na sebe, majú byť vlastne šaty, no usúďte sami, že to v mojom prípade nie je možné. Opasok už poznáte a šortky som odstrihla zo starých riflí. Pozornosť by som rada presunula na tieto extra vysoké topánky, v ktorých nedokážem chodiť dlhšie ako dve hodiny, fakt nie. Trošku som neodhadla výšku podpätku, keď som si ich objendávala. Ale mylsím, že ich využijem aspoň pri fotení alebo na nejaké rodinné oslavy. Mala som na sebe ešte kabát, no zabudla som na fotky v ňom. Prajem Vám krásny zvyšok dňa. :)



shoes - best-topanky.sk | moschino belt - romwe.com | lace top - yesfor.com | shorts - cubus


Happy Easter day
Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you!
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.
Shipping within 24 hours.
By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.
Beginning at 1:00am GMT April 17th,
Lasts only 24 hours, limited pieces available. 

You Might Also Like

18 ideas

  1. So chic!!!

    irinasenina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nádhera! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Nemám sice ráda pásky s nápisem, ale jinak se mi celý outfit líbí. A ta rtěnka ti naopak moc sluší! :)

    ReplyDelete
  4. Ten top vypadá skvěle, je zajímavý. ;)

    ReplyDelete
  5. Vydarené!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Jeej, vyzeráš fakt skvele!!!

    ReplyDelete
  7. tie topanky su jednoznacne naj!!!

    Inak uz zajtra losujem NIVEA giveaway vitazov tak sa nezabudni zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. Nadherny outfit a fotky! Na tech botach bych ale nevydrzela asi ani foceni :D moc ti dekuju za komentar u me, nejvic mam rada, kdyz diky komentari objevim uzasnej blog, kterej se okamzite zaradi mezi moje nejoblibenejsi! Jsi fakt krasna a stylova :)
    www.dombydom.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Vypadáš překrásně :)) Máš nádherné vlasy, můžu na nich oči nechat!

    ReplyDelete
  10. Zlodějku knih jsem neviděla, a tak jsem se dívala na csfd.cz, o čem to je. Zní to zajímavě, určitě se na to v blízké době podívám! :)) Děkuji za tip :)

    ReplyDelete
  11. A jeste jeden komentar rovnou :D prave jedu vlakem a sjizdim tvuj blog, kdyz jsem ho dnes objevila a tak se mi zalibil. Musim rict, ze mas nadherne vlasy, postavu i styl. Strasne se mi libi vsechny tve satove prispevky, taky ten moschino pasek obdivuju :)) a vzhledem k tomu, ze jsem se dostala az nekam do rijna minuleho roku, tak jsem videla i tve svetlejsi vlasy a byla super volba to takhle ztmavit, vypadas starsi a vic sexy, pokud to muzu ja posoudit :D no... Slusne zamilovanej komentar, tak na zaver uz jen to, ze jsem vazne nesmirne rada, ze jsi mi ke mne napsala, protoze tvuj blog radim mezi absolutni spicku!
    D

    ReplyDelete
  12. Ty jsi fakt nádherná! Ten top je super a celý outfit dohromady:) <33

    ReplyDelete
  13. Wow , úžasny outfit , ten opasok je nádherny :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥