random photos.

By Simona Dubravova - Wednesday, April 02, 2014

Už tu máme apríl, ani sa mi nezdá, ako rýchlo to uteká. Konečne je teplejšie a môžem odhalovať nôžky bez toho, aby som mrzla, haha. Týždeň sa mi začal skvele, odpadáva na angličtina a ten čas trávim na káve. Milujem kávu a jej vôňu, a užívam si tie chvíle, keď si ju môžem vychutnať v spoločnosti niekoho. A síce ja človek ukecaný, chcem veľa krát povedať milión "dôležitých" vecí naraz, a vtedy vznikajú veľmi komické situácie, ako dnes napríklad. No, ale nejdem tu písať litánie, len Vám chcem poďakovať za krásne komentáre a dnes mám pre Vás len random fotiek. Užite si tieto krásne slnečné dni!
 bodky sú všade, bodky sú dots! <3 čoskoro outfit.
 také to experimentovanie.

malé sladké hriechy.

 voľná hodia v škole, prechádzka pri vode. <3

šetrím prírodu, fľaša od tupperware.

 ešte taká outfitová.

 selfie.

smile, please!

 

White And Black Fluid Striped Shirt
1am 3rd April GMT, lasts only 24 hours!
400 pieces for $9.99! Dont miss out.
It’ll help you save 75% in total

  • Share:

You Might Also Like

5 ideas

  1. aj ja milujem kávu:))
    krásne fotky, ako vždy :-)

    ReplyDelete
  2. veľmi pekné fotky a tie bodkované šaty <3 milujem bodky ... :D

    ReplyDelete
  3. Těším se na ten outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ahoj!! :) moc se mi tvůj blog líbí <33 skvělé fotky, styl a jsi krásná. Budu ráda za vzájemnou sledovanost **

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Ty jsi úžasná ! :O :)
    Tak takovou kočku ze Slovenska jako Tebe jsem dlouho neviděla! :)
    Ty šatičky jsou naprosto parádní ! <3

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.