dots.

By Simona Dubravova - Friday, April 04, 2014

V minulom poste som Vám ukázala nové bodkované šaty, ktoré mi prišli z romwe. Zamilovala som sa do nich na prvý pohľad a najradšej by som v nich aj spala, haha. Čierne silónky Vám už musia liezť na nervy, ale ja silónky ako také nemám rada, znesiem jedine čierne. A keďže šaty sú samy o sebe výrazné, vzorované pančušky sa k ním nehodili. A ako ste na tom vy s bodkami a podobnými vzormi? Dnes konečne piatok, čo plánujete, krásky?






 dress - romwe.com | shoes - topankovo.sk | bow belt - yesfor.com | clutch - ellle

  • Share:

You Might Also Like

11 ideas

  1. Ooo ty šaty jsou krásné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Tie šaty sú perfektné! Krása :)
    Bebaty, giveaway

    ReplyDelete
  3. Wau tie šaty su uplne, že super a veľmi ti to pristane. folowujem budem rada ak sa pozrieš aj na moj blog :)

    ReplyDelete
  4. Bodkované šaty s mašľou? Vyzeráš v tom hrozne roztomilo! :) bodky, pásiky, vzory, to je niečo pre mňa !:D

    ReplyDelete
  5. Bodkované šaty s mašľou? Vyzeráš v tom hrozne roztomilo! :) bodky, pásiky, vzory, to je niečo pre mňa !:D

    ReplyDelete
  6. Strašně sem i líbí ty šaty zkombinované s těmi boty :)

    ReplyDelete
  7. Naprosto nádherné šaty a skvělá je ta kombinace s botami!! Moc Ti to sluší.

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Šatičky jako pro panenku, moc Ti to sluší :-)! A ty tvé vlasy? tiše závidím !
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  9. Ta mašle je roztomilá :)

    ReplyDelete
  10. Super retro šatičky - pristanú Ti ;). Tiež som si bodky obľúbila a dnes pribudli v mojom šatníku dve nové bodkované tričká :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jee z těch fotek vypadáš hrozně moc sympaticky, navíc jsi hrozně hezká a šaty jsou ještě hezčí!!!Moc ti sluší :-)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.