pink leather blazer.

By Simona Dubravova - Wednesday, March 12, 2014

Konečne mám po praxi a do konca týždňa len škola. Moja nálada sa úplne otočila, toto som potrebovala. Možno je to aj tou jógou, ktorú konečne cvičím pravidelne. Od budúceho týždňa by som chcela začať znova behať, no uvidíme. Rozmýšľam, že si dám podstrihnúť končeky a skrátiť dlžku, no neviem, či to nebudem neskor ľutovať. Každopádne, končeky musím zostrihať, sú fakt hrozné. A máte už nejaké plány na víkend?





shoes - ebay | bag - carpisa | dress - amisu | cardigan - ???

  • Share:

You Might Also Like

10 ideas

  1. Nádherný outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. joga je super, že? :) na běhání se taky chystám :))
    PS.: sluší ti to :)
    http://lakomanie.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Úžastny outfit , tie boty su naozaj nádherne. Tiež mám vždy chut si ostrihat vlasy , ale potom hned ako sa to stane tak to lutujem :)
    Nechcela by si sa navzájom sledovat cez Google friend connect ? :)

    ReplyDelete
  4. tebe všetko pristane! a akurát dnes som sa sama podstrihovala a tiež som sa strašne odhodlávala, ale som rada, tiež som mala tie končeky fakt zničené.

    ReplyDelete
  5. Vypadáš skvěle :) Ten blazer je super!

    ReplyDelete
  6. Moc krásný outfit! :)

    ReplyDelete
  7. Outfit je moc pěkný, hlavně mě oslovil ten cardigan, který je opravdu stylový, ostatně jako vždy :)

    ReplyDelete
  8. You are so beautiful! I love this look!
    Alessandra Style

    ReplyDelete
  9. Och, tak ten kardigan je špička!!!

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.