lace dress.

By Simona Dubravova - Monday, March 10, 2014

Už som sa nemohla dočkať kedy si budem môcť obliecť znova šaty. Zima je pre mňa hrozné obdobie, pretože chodím zabalená ako cibuľa a moja nálada je na bode mrazu. Tešíte sa na jar? Už len pár dní, utieklo to celkom rýchlo, že? No späť k outfitu. Na esbe mám šaty z asos, kt. som si kupovala ešte minulý rok, no nie som si istá, či už boli na blogu. Strašne som si ich obľúbila. Páčia sa vám? A čo vy a šaty v tomto období?





 dress - asos | shoes - ebay | bag - carpisa

  • Share:

You Might Also Like

5 ideas

  1. Nádherné šaty :)) Taky jsem ráda, že vysvítlo sluníčko :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. šaty sú krásne! Ja som ich (alebo aspoň podobné) raz zbadala na ebay-i a zamilovala som sa do nich ♥ ale ešte stále mi v šatníku chýbajú, tak hádam do leta také zoženiem :)
    Btw máš dokonalé nooohy ♥

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.