the bridge.

Friday, February 21, 2014

Ako rýchlo preleteli prázdniny, však? Ale tieto stáli aspoň za to. Včera mi prišiel tento kabátik z romwe.com, nemyslela som si, že je nejaký extra teplý, ale opak je pravdou. Takže dnes v hlavnej úlohe práve on a  nová kabelka Carpisa. Túto značku som si obľúbila, vždy keď som na nákupoch v Žiline si jednu kabelku odtiaľ odnesiem. Za ten týždeň, čo som tu nebola, sa toho udialo veľa, ale o tom možno inokedy. Môžem teda aspoň prezradiť, že mám dohodnuté jedno fotenie, na ktoré sa teším a dúfam, že to nakoniec výjde. :-)


jeans - pimkie | jacket, top - romwe.com | bag - carpisa | shoes - shoe4you

..............................................................
Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!

The poster:

You Might Also Like

8 ideas

  1. Sluší ti to moc :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Páni, jak může být někdo tak krásný a dokonalý?! Opravdu paráda! :) Senzační fotky a hrozně moc ti to sluší!!

    ReplyDelete
  3. Veľmi sa mi páči tej topík. <3 Máš krásne fotky. :)

    ReplyDelete
  4. Tieto fotky sú vážne krásne, akým foťákom fotíš? No a samozrejme pristane Ti to a si krásna ako vždy! :)
    http://strayalley.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Paradni outfit a moc ti to slusi :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥