cross&cross.

By Simona Dubravova - Sunday, February 09, 2014

Dlho som tvrdila, že si farbu vlasov meniť nebudem. Ale poznáte to, keď zrazu v drogérii zablúdite medzi farby a poviete si, že kašlem na to, idem sa prefarbiť. Mala to byť tmavohnedá. Je to trošku tmavšie ako som čakala, ale som spokojná. Čo vy na to? 
Po dlhom čase som znovu vytiahla zabudnuté tričko zo shirtinator.sk a ani som si neuvedomila, že zas som celá v čiernom. Ja Vám sľubujem, že už čiernu obmedzím, prisámvačku (čítaj - sľubujem)! A ako ste prežili víkend? A prajem Vám čo najlepšie začatie nového týždňa. Teda nech sa Vám začne lepšie ako mne, pretože ja zajtra strávim celý deň v škole. :-)



shirt - shirtinator.sk | moschino belt - romwe.com | jacket - takko

  • Share:

You Might Also Like

15 ideas

  1. já si nemůžu pomoct a musím ti říct,jak jsi nádherná<3

    ReplyDelete
  2. Páni, tahle barva ti vážně sekne! :) líbí se mi na tobě :). A outfit taky!

    ReplyDelete
  3. Ale tahle barvička vlasů ti taky moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Páni tá farba WOW ! chceš sa navzájom sledovať ?? http://zivotpubertiacok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Mne sa na tebe asi viac páčila tá farba predtým, no možno je to len o zvyku :) Každopádne ti to veeľmi pristane aj s touto! A vôbec mi nevadí, že je outfit čiernočierny, je super!

    Stray Alley

    ReplyDelete
  7. Si fakt krásna! A tá farba je skvelá :)) A čierna je super farba a sekne Ti ! :) Erika's Life

    ReplyDelete
  8. jsi moc pěkná, máš krásné vlasy :-) Moc se mi líbí ty boty a pásek !

    poli-sirotina.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Tá farba vlasov ti náhodou veľmi pristane :) Vyzeráš skvele :) A ten opasok Moschino ♥
    L a - S i s s i

    ReplyDelete
  10. Taky se mi moc líbí ta barva. :) Jinak i přesto, že si celá v černém ti to sluší. :))

    ReplyDelete
  11. You are so beautiful! I Love this look!
    Alessandra
    www.alessandratsyle.com

    ReplyDelete
  12. Máš úžasné vlásky a tahle tmavá barvička se mi na tobě moc líbí :)

    ReplyDelete
  13. Krásna tričko aj celý outfit :)

    ReplyDelete
  14. Asi potrebujem ten úžasný opasok. :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.