beautiful day.

Sunday, February 23, 2014

Počula som, ževraj sa má otepliť. Nič mi nezdvihne náladu viac, ako pekné počasie. Dobre, možno ešte lodičky alebo keď vidím, že moji najbližší sú štastní. Čo plánujete dnes vy? Chystám sa na výlet s D., na kávičku a potom sa ešte trošku poučím na zajtra. Na vyspávanie do desiatej by som si vedela zvyknuť, haha. Ubehli aj vám rýchlo tieto prázdniny? Užite si krásny deň.



You Might Also Like

9 ideas

  1. já do té školy tak nechci:D máš nohy až do nebe!

    ReplyDelete
  2. tieto vlasy sa ti veľmi hodia, outfit je pekný:) a mne sa prázdniny začínajú až teraz:D

    ReplyDelete
  3. Jsi tak krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ta tmavší barva ti sluší mnohem víc. :) Pěkný top

    ReplyDelete
  5. :O ty si naozaj úžasná ! Ja sa na prázdniny ešte len teším,haha.

    ReplyDelete
  6. Wow! I have nothing to say because this is such a perfect outfit!

    Love <3
    Sybille

    thenewnewgirl.blogspot.fr

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥