crop lace top.

By Simona Dubravova - Monday, January 27, 2014

Vonku zima ako v Rusku a ja by som teraz bola najradšej medveď, haha. Prespať celú zimu, no čo môže byť lepšie. V tomto počasí naozaj nemám náladu vonku mrznúť, takže čakám, kým sa aspoň trošiku oteplí. Čo ma ale hreje pri srdiečku je fakt, že cca o mesiac odchádzam na Cyprus. A tiež mi trošku slniečka priniesol aj teno krajkový crop top, ktorý som našla v sh za 3€. Bol to istotne osud, pretože presne takýto mám aj peplum top a už isto viete, že krajku ja môžem. Tak zas a raz vás otravujem nudnými fotkami, ale prajem vám pekný začiatok týždňa.




Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/?alice

The poster:

  • Share:

You Might Also Like

4 ideas

  1. ten top je úplne dokonalý! :) o mesiac na cyprus? to ti teda závidím! :)

    ReplyDelete
  2. Ten top je fakt super!! :) A ten Cyprus závidím, ja už opäť budem poslušne chodiť do školy :/ Erika's Life

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.