all in black.

By Simona Dubravova - Wednesday, January 29, 2014

Dnešný outfit presne odzrkadluje moju náladu. Nie že by som bola v nejakej depresii (:-D). To že som ráno zaspala, omeškala autobus a stratila kľúče, to je ešte ok, beriem to. Ale to, že mi moju objednávku z Romwe nechali na colnici a ešte sa neunúvajú ani mi len odpísať na e-mail, tak to ma už dostalo. Fakt. Fúú, to som dnes až taká negatívna, haha?



 

shoes - shoe4you (wien) | jeans,belt - tally weijl | sweater - atmosphere | jacket - takko | scarf - house | earrings - gate

  • Share:

You Might Also Like

11 ideas

  1. Opět kráska :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Amazing look!
    Alessandra
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  3. Pekný look :)
    O.o a tej objednývky z roomwe je mi ľúto.. aj ja som teraz objednávala dúfam že nedopadnem rovnako :D

    ReplyDelete
  4. překrásný outfit:) Chci tvoje nohyy!:)

    ReplyDelete
  5. Síce "negatívny" outfit, no mne sa veľmi páči, hlavne teda tá bunda! :)
    A držím palce, až sa k tebe balíček čo najskôr dostane :)

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší a máš úžasnou postavu. :) Přála bych si mít takovou hezkou postavu jako ty. :D

    ReplyDelete
  7. Bundicka je skvela, pristane ti to. :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.