what´s new.

By Simona Dubravova - Saturday, December 21, 2013

Už len tri dni, a sú Vianoce. Tri dni a ja nemám ešte ani jeden, jediný darček. Rozmýšlam, že sa pustím do nejakého DIY, pretože v obchodoch ma vážne nič nezaujalo. Nemáte nejaké tipy na diy? Budem rada, ak mi do komentárov hodíte odkazy. Včera som s mamkou a D. piekla vianočné pečivo, neskôr uvidíte aké. Pred nedávnom mi prišli nové čižmičky a sú skvelé. Prajem vám peknú sobotu.





Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!

  • Share:

You Might Also Like

3 ideas

  1. Botky jsou velice zajímavé, líbí se mi šaty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Na prvej fotke máš nádherné vlasy! Skvelé topánky, ja čakám niečo také pod stromčekom. :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.