Viena.

By Simona Dubravova - Friday, December 06, 2013

Včera som bola opäť vo Viedni. Vďakabohu nám vyšlo počasie (pamätám si dva roky dozadu, kedy som celý deň mrzla, pršalo a bola člapkanica, fuj), takže som si konečne užila vianočné trhy naplno. Každý jeden rok sa mi vybije vo Viedni foťák už na začiatku, a vôbec to nechápem, vždy ho poriadne nabijem. Myslím že to je nejaké prekliatie alebo čo, haha. Ale stihla som aspoň čo to pofotiť, ostatné fotky uvidíte v ďalších postoch. V posledných dňoch milujem čiernu, a nosila by som ju stále. Vestičku už poznáte, je z Romwe a objavila sa tu pár postov dozadu. 



shoes - gate | bag - carpisa | leggings - terranova | coat - h&m | fur vest - romwe.com

#bonusová fotka, haha (hádajte, čo som si kúpila)
......................

Na romwe.com opäť prebiehajú akcie. Navyše, môžete vyhrať obľúbený produkt zdrama, stačí, ak ho okomentujete. Vian info na: http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=170?wndn

 


  • Share:

You Might Also Like

7 ideas

  1. máš krásnej úsměv:). A ta vesta je super!

    ReplyDelete
  2. máš nádherný úsmev! :).
    a vestička je úžasná!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. Jé ty se máš :)!
    Na fotce Ti to strašně sluší :))

    ReplyDelete
  4. Ale fotky super! :-D my sa chystáme do Viedne budúci týždeň, tak hádam bude počasie tiež také ako si mala ty. A jasné, že sa chystám do nejakých obchodov tiež,len musím priateľa presvedčiť :-D

    that-nat.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.