team.

Saturday, December 14, 2013

V prvom rade, Vám chcem poďakovať za krásne komentáre a hlavne za to, že je vás tu už toľko. Chcelo by to odmenu, však? Do Vianoc by sa tu nejaká súťaž objaviť mohla. Outfit je zo včera a mám na sebe nové jeansy z Viedne, nové čierne skinny som už potrebovala. Dnes si už plánujem vyzdobiť izbu, a večer si pozriem pri čajíku film. Nemáte tip na nejaký naozaj dobrý? Budem rada, ak mi ho napíšte do komentárov. Užite si víkend, haha.










 headband,scarf - gate | jeans - tally weijl | shoes - shoes4you | top - h&m | jacket - ??? | bag - atmosphere

You Might Also Like

4 ideas

  1. No sluší ti to :) Líbí se mi kabelka :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. ta kabelka to celé ozáří:)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekný outfit, len sa mi nepáči farba kabelky, tú by som vymenila :) Inak, nebola ti zimka ?
    scienceofklaulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. The color combo is perfect!! Fab design!!
    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥