Just snow.

Tuesday, December 10, 2013

Práve som prišla z jógy, takže dnes som zas plná optimizmu, haha. Fotky sú síce troška menšej kvality, kedže som fotila v snehovej fujavici, a rozmýšľala som, či ich sem vôbec dať. Ale prečo nie? Dnes mám toho ešte plno, zajtra ma čaká strašne veľa skúšok, tak dúfam, že sa od kníh dostanem skôr ako o polnoci. Ale keď sa to tak vezme, stihla som toho už dosť. Bola som na čajíku, na obede, vybaviť si prestup do inej školy, zistila som, čo nové je v obchodoch, znova na čajíku, na jóge a teraz sa pustím do učenia. Aký ste mali deň vy? 




dress - topshop | shoes - shoes4you (blue cox) | pantyhose - calzedonia | coat - h&m | faux fur - romwe.com | necklace - tally weijl

You Might Also Like

7 ideas

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Nádherný outfit! Pristane ti to. :)

    ReplyDelete
  3. No téda, u Vás sněží já chci taky! :) Sluší ti to moc :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Sníh, chci taky fotky se sněhem! :D sekne ti to! :)

    ReplyDelete
  5. užasne! :) si ako bábika v snehu

    ReplyDelete
  6. Nádherné! Ty botky mají moc pěknou platformu.

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥