fake tattoos | believe.

Monday, December 16, 2013

Vždy som chcela tetovanie. Malé, no také, čo pre mňa niečo znamená. Keď sa mi naskytla vyskúšať falošné tetovanie, neváhala som. 

Ti, ktoré túžite po tetovaní, no rodičia vám to nedovolia alebo sa bojíte, rozhodne vám odporúčam vyskúšať FAKETATTOOS. Nájdete tam široký výber tetovaní, od obrázkov, po nápisy. Navyše tetovania nie sú toxické a vôbec neškodia pokožke. Tetovanie vydrží od 3-10 dní, závisí od typu vašej pokožky. Aplikujú sa ako tie "žuvačkové tetovačky", čiže to zvládne naozaj každý. Za seba môžem povedať, že nápis mi drží už 5 dní, a to sa každý deň sprchujem. 
Čo sa týka dodania, to bolo naozaj rýchle. Behom troch dní, som mala balíček doma. A čo je najlepšie, poštovné je zadarmo do celého sveta.
Vyskúšali ste už faketattos, alebo plánujete vyskúšať? Určite mi dajte vedieť, či ste boli spokojní. 






...................................
Romwe Xmas big sale!
Up to 80% off! Whole week!
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 12/17/2013 -12/23/2013

You Might Also Like

2 ideas

  1. seklo by ti to! .)
    mne sa pacia aj z TATTLY tetovacky, no radsej by som mala konecne skutocnu .)

    ReplyDelete
  2. Pekné, pekné to je! <3
    No čo Simi, podarilo sa ti nájsť niečo zaujímavé? Stretneme nakoniec v LA? ;)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥