christmas outfit.

Tuesday, December 24, 2013

Všetkým Vám ešte raz prajem krásne Vianoce, nech sa Vám splní všetko, po čom túžite. Už sa pomaličky pripravujeme na večeru, tak vám sem pridávam aspoň outfit, ktorý mám dnes na sebe. Zvolila som čierne jednoduché šaty, ktoré som si vlastne sama upravila (predtým mali ramienka a prerobila som aj výstrih) a doplnila som to masívnym náhrdelníkom a náušničkami v striebornej farbe. No a moje obľúbené pančušky som si nemohla odpustiť. A čo máte na sebe vy?

A nezabudnite sa zapojiť do VIANOČNEJ GIVEAWAY







thights - calzedonia | dress - h&m (diy) | necklace - tally weijl | earrings - mum´s

Stock Hot Favs at holidays~ ~
18 hotties, every piece limited at 50 units
Opportunity knocks once!
*** Discount coupon (up to 90% off) are also offered here >http://www.romwe.com/giveaway-29.html

You Might Also Like

17 ideas

  1. Velice pěkné šaty :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. si strašně nádherná

    www.pigavo.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Páni, zbožňuju tvoje vlasy. A ještě víc zbožňuju barvu tvého pokoje! A mimochodem - úžasný outfit. :))

    ReplyDelete
  4. Páni, zbožňuju tvoje vlasy. A ještě víc zbožňuju barvu tvého pokoje! A mimochodem - úžasný outfit. :))

    ReplyDelete
  5. Teda moc ti to sluší, krásné šaty a punčochy! Já si taky na Štědrý večer pořídila vzorkované, ale vydržely akorát na ten jeden večer a pak jsem si je roztrhla o osmáčkovu klec. :D Musím koupit nové, jsou skvělé.

    ReplyDelete
  6. opravdu krásně jsi byla na Štědrý den oblečená :-)

    ChickWithKick and her life

    ReplyDelete
  7. Taký náhrdelník som hľadala k mojim šatám, je nádherný!
    Krásne Vianoce :)

    ReplyDelete
  8. Sviatočný, elegantný a pri tom jemný :) PERFECT ! :)

    ReplyDelete
  9. Krásne fotky :) tvôj blog milujem !
    A len tak ďalej tvoje fotky sú pekné a kvalitné !

    ReplyDelete
  10. Nádherné fotky. Strašně moc ti to sluší! Veselé Vánoce. :)


    Style Without Limits
    Facebook

    ReplyDelete
  11. Jsi sikovna, šaty jsou vázne nádherné a závidím ti ty vlasy.. Krásne užití svátku :)

    ReplyDelete
  12. You are stunning! I love the dress and the necklace!! Happy Holidays!
    Alessandra
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  13. krasne saty i doplnky, moc ti to slusi:)

    PS: Zvu te na svoji po vanocni giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. krásny outfit. Ten náhrdelník je nádherný a pančušky tomu dodávajú šmrnc!

    ReplyDelete
  15. Ten náhrdelník je krásný, moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥