boring & new romwe bikinis.

Sunday, December 01, 2013

Pekné nedelné popoludnie. Ako rýchlo ten víkend ubehol. Vlastne, nie len víkend, celý tento mesiac. Keď si predstavím, že za 23 dní sú Vianoce a ja nemám kúpený ešte ani jeden darček... Dúfam, že vo Viedni niečo nájdem. Strašne rada nakupujem darčeky pre druhých, ale vždy to musí byť niečo výnimočné, takže si na tom dávam záležať. Ako ste na tom vy s darčekmi? Jop a skoro som zabudla. Nedávno mi prišli najúžasnejšie bikiny z Romwe. Sú jednoduché, ale strašne sa mi páčia. Fotka je na konci článku. :-)



   
A na Romwe.com prebiehajú opäť veľké zlavy!
romwe
Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99only 24 hours!
Dont miss, girls:

You Might Also Like

6 ideas

  1. Plavky sú krásne! Vyzerajú ako Victoria Secret. :)

    ReplyDelete
  2. já také ještě nemám ani jeden dárek, ale snad se to brzy změní :-) krásné fotky a ty plavky jsou taky super :-)
    ChickWithKick and her life

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky i plavky, ale já bych je mohla nosit když mi bylo tak 10 let :-))

    ReplyDelete
  4. Pěkné fotky a líbí se i design blogu :)

    ReplyDelete
  5. máš náádherné dlouhé vlasy! tvoje že? takové bych si taky moc přála třeba o něco kratší :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥