Austria new in.

By Simona Dubravova - Sunday, December 08, 2013

Pekné nedeľné popoludnie všetkým. Aj vás už chytá vianočná atmosféra? Aj keď sa musím priznať, že ja zimu a sneh nemusím, no aj napriek tomu, mám chuť ozdobiť si izbu vianočnými čačkami. A kežde už tie Vianoce pomaličky ale isto prichádzajú, na výlete vo Viedni som sa aj ja potešila novými topánkami. Vlastne, nie sú priamo z Viedne, pretože cestou sme sa zastavili v Hume. Je to také malinké obchodné centrum, kde nájdete dokopy tri obchody (H&M, Terranova a Shoes4You).
Keď už som si myslela, že odídem naprázdno, pri odchode som ich zbadala a vedela som, že musia byť moje. Mali posledné číslo, a dokonca moje. No nehovorte mi, že to nebol osud. Vo Viedni som si v Tally Weijl kúpila ešte rifle a čelenku, no a v H&Mku spodné prádlo, ale to je podla mňa zbytočné tú dávať. Čo inakšie dnes plánujete? Ja sa trošku povenujem učeniu a pozriem najnovšie časti The Originals a TVD.


wedges z Shoes4You <3


čelenka Tally Weijl (dá sa využiť aj ako masívny náhrdelník, to vám ukážem v budúcom poste)

  • Share:

You Might Also Like

8 ideas

  1. Nádherné topánky! Tá čelenka tiež, ja by som ju používala ako náhrdelník. :)

    ReplyDelete
  2. Nádherné boty! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Tie topánky :OO
    Budem rada ak sa pozrieš
    http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Tiež sa chystám na nákupy do Viedne. Dúfam, že tam takéto topánky ešte nájdem, pretože sú úžasné :)
    GIVEAWAY:http://karinvirag.blogspot.sk/2013/12/i-vianocna-giveaway.html

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.