what does the fox say.

By Simona Dubravova - Saturday, November 16, 2013

Včera som si urobila neplánované voľno, pretože som ráno zaspala. Aj tak sme sa neučili a  bol náhradný program, tak som si povedala, že tam nemusím byť. V pyžame som bola do obeda, pozerala som filmy a neskôr som sa šla prejsť do mesta. Bola som si kúpiť farbu do izby a dnes sa chystám ju vymaľovať. Už som vám spomínala, že milujem kožušinky (huňky, líšky - nazvite to ako chcete) akéhokoľvek druhu, a toto iba dokazuje moju posadnutosť nimi. A nie, nebola mi zima, nakoľko včera bolo krásne počasie, čo ma prekvapilo, pretože vo štvrtok to vyzeralo tak, že bude snežiť. 
   












   
top - ny | shoes - deichmann | jeans - tally weijl | bag - carpisa

  • Share:

You Might Also Like

11 ideas

  1. Fakt moc hezké!!!! A u té první fotky jsem si říkala, že fotíš někde uplně v lese a pak jsem byla v šoku u další fotky, kde jde vidět to parkoviště. Jestli to máš někde poblíž domu, tak je to super!!!

    ReplyDelete
  2. Ty máš tak krásnou postavičku! A ještě jí umíš perfektně obléknout, to je potom radost chodit k tobě na blog ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  3. úžasné vlasy máš, hlavne vrkoč sa mi páči, akurát mi vadí, že ti vidno členky, či ako to nazvať, hádam vieš, čo myslím, ale od pása hore vyzeráš super :)

    ReplyDelete
  4. som tvoj nový follower, úplne úžasný outfit aj fotky :)
    BeeKey

    ReplyDelete
  5. panebože, nádherná si. <3 a tá kožušinka vyzerá strašne dobre.^^

    ReplyDelete
  6. nádherný outfit :) a celkovo krásne fotky :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. super vlasy, super outfit, super fotky .)

    ReplyDelete
  8. Super fotky!! A máme stejné boty :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.