random.

Friday, November 29, 2013

Hey! Už v pondelok na mňa niečo liezlo, a končilo to tak, že som celý týždeň preležala v posteli, s The Vampire Diaries a The Originals a s čajíkom v ruke. Nie že by som sa sťažovala, celkom mi to aj vyhovovalo. No komu by sa v takomto arktickom počasí chcelo dobrovoľne von? Zimu by som najradšej celú prespala a zobudila sa až na jeseň. Dnes zo mňa pozitívna nálada doslova srší, že? 
   
Teším sa na Vianočné trhy! Už o týždeň :-)


z katarínskych trhov si treba odniesť perníček :-)


sporím, sporím na výlet do Californie

ešte sa stále učím s canonom

už pomaličky zdobíme 




You Might Also Like

4 ideas

  1. Si nádherná ;) a fotky sú tiež prenádherné :) Ja mám tiež takú dózičku a tam si šporím do Tomorrowlandu :D :3 Nech sa ti sen splní ;)

    ReplyDelete
  2. Krásne fotky! :)
    Aj ja idem na trhy do Viedne.

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥