random.

By Simona Dubravova - Thursday, November 14, 2013

Dnes len random z posledných dní a fotky vecí, ktoré ma potešili. Tento týždeň mi strašne rýchlo letí, potrebujem, aby mal deň minimálne 36 hodín. Ale hlavné je, že konečne mám lepšiu náladu, myslím, že je to tým, že už toľko neprší a vykukne aj slnko. 
   
#so in love



#parťáci na život a na smrť

#vždy som chcela takúto fotku, haha

#najväačší plyšák akého som kedy videla (a je len môj!), my birthday present <3

#dva zázraky, ktoré som si priviezla z Nemecka (v blízkej dobe čakajte recenziu)

# z utorkového outfitu

  • Share:

You Might Also Like

3 ideas

  1. haha pochválím ti fotky a pak koukám, že fotíš foťákem a objektivem, který mám v plánu si v blízké době koupit. jsi spokojená?:)

    ReplyDelete
  2. http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/ Skvelý príspevok :O ak chceš môžeme sa vzájomne sledovať :))

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.