new in from deutschland.

Wednesday, November 20, 2013

Dnes som mala voľno, takže som si konečne našla čas na vyfotenie vecí, ktoré som si priniesla z Nemecka. Je to hlavne kozmetika, ktorá sa tam nesmierne oplatí. Ešte dnes mi je do plaču, keď vidím tie ceny u nás a poviem si, tam by som to kúpila ani nie za polovicu. Ak by ste chceli o nejakom kozmetickom produkte recenziu, napíšte dole do komentárov. A veľmi vám chcem poďakovať za sledovanie môjho blogu a toľko pozitívnych ohlasov. 
   

all from ebay

 h&m, vero moda, pimkie

 bijou brigitte

 voňavé telové mliečka

 sprchové gély

 z ľava: glisskur sprej na rozčesávanie vlasov, brezová voda na vlasy, olejčeky na končeky vlasov, glisskur na rozčesávanie vlasov

 šampóny a balzamy

z ľava:  peeling garnier 3v1, loreal pleťová voda (gél), neutrogena krém na tvár

:-))
   


You Might Also Like

6 ideas

  1. Naozaj krásne svetríky ♥. Podľa mňa je naozaj hrozné, ak porovnám ceny u nás a v Nemecku a ak porovnáme aj platy, je to naozaj smutné... inak máš naozaj nádherný blog!!! :-)

    ReplyDelete
  2. Líbí se mi ty svetříky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Svetríky sú naozaj nádherné :3
    www.kreativnazona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Ach všetko je úžasné :)
    Mohla by si napísať nejakú recenziu napr na tie olejčeky na končeky vlasov :)
    A môžem sa spýtať od akého predajcu si kúpila tie úžasné topy z prvého obrázku na ebay ? :)

    ReplyDelete
  5. Všetky veci sú krásne. :) Aj ja používam Dove na sprchovanie.

    ReplyDelete
  6. skvělý nákup, moc pěkné věci jsi pořídila!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥