it´s time to move on.

By Simona Dubravova - Tuesday, November 12, 2013

Ešte predtým, ako vás zoznámim s mojím novým pomocníkom (pre mňa novým členom rodiny), som sa rozhodla, že pridám outfit. Áno, tým pomocníkom som myslela Canon 600D a pevnu 50tku. Dnes to bol síce len druhý deň čo sa poznáme, ale vcelku nám to išlo. Nechcem byť infantilná, ale musela som mu dať aj meno, takže odteraz to nie je iba zrkadlovka, ale je to Denisko. Dnešný deň ma potešil, pretože po dlhom čase vykuklo slniečko. A kedže som do školy išla na desiatu, povedala som si, že je čas na kožušinkovú vestičku z romwe. A že ja kožušinky môžem, to už asi viete.
   











   
fur vest - romwe | top, shoes - ebay | jeans - pimkie 

  • Share:

You Might Also Like

7 ideas

  1. jsi skvělá, moc se těším na další fotky přesně tahle zrcadlovka je můj sen <3

    ReplyDelete
  2. náádherný fotky:) Strašně ti to sluší:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Tu jsi nádherná :). Moc skvělý outfit!

    ReplyDelete
  5. Toto je naozaj velmi dobry outfit, fotky su krasne, pristane ti to! :)

    ReplyDelete
  6. Krásny outfit,úžasný účes aj názov!! :)

    ReplyDelete
  7. Tá kožušinová vesta je nádherná! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.