am i wrong.

Sunday, November 24, 2013

Na začiatok si pustite pesničku nižšie. Je fakt skvelá, počúvam ju už dva dni vkuse, haha. Ako ste si užili víkend? Ja najviac ako sa len dalo. Dnes budem len oddychovať a pokúsim sa skamarátiť s ekonomikou, ktorú sa musím na zajtra učiť. Tento outfit bol fotení ešte keď bolo relatívne teplo, len som naň zabudla, a nechcem vás o nič ukracovať, haha. Zobrala som si nový kabátik z ebayu, ktorý je sám o sebe výrazný, preto som už ďalšie doplnky nedávala. Aj keď nerada mávam vlasy zopnuté dohora, musela som - bad hair day. 
   










jeans - river island | shoes - tally weijl | top - asos | jacket - ebay
   

You Might Also Like

4 ideas

  1. Kabátek vypadá velice dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. ani ja nemám rada zopnuté vlasy, ale tebe to takto strašne pristane, skvelý kabátik. ♥

    ReplyDelete
  3. Ty si strašne krásna, úsmev ti pristane! A outfit sa veľmi podaril, sako je skvelé! :)

    ReplyDelete
  4. Skvelý outfit! To sako je nádherné. :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥