studded loafers.

By Simona Dubravova - Friday, June 07, 2013

Dnes konečne vykuklo slniečko, ja som si už fakt myslela, že sa nedočkám. Som strašne unavená, skoro ráno som bola pri doktorke, poobede som strážila neterku a teraz ležím v posteli a pijem čas. Čierny, samozrejme. Môj najobľúbenejší, haha. Na sebe mám nové kraťásky, košeľu a studded loafers. Škoda, že nie je detail na kraťasy, pretože sú fakt úžasné. Jop, a už môžem na sto percent povedať, že 1.augusta odchádzam na tri mesiace do Nemecka. Strašne sa teším. 
   




studded loafers - dresslink.com | shorts - denim co (sh) | shirt - local shop


A znova tu máme zľavy na Romwe s názvom American National Day Sale at Romwe! UŽ ste ich využili?? Začínajú dnes 11.júna a končia 15. júna 2013 :-)) 
Link: http://www.romwe.com/manage_activity/Happy-National-Day/

  • Share:

You Might Also Like

6 ideas

  1. Love your outfit and your loafers are so cute! :)

    Hope you're having a Fierce & Fabulous Friday!
    xoxo
    Crystal

    My Blog, Crystal Chizoba
    My YouTube Channel

    ReplyDelete
  2. krásna najkrajšia! :) ako vždy

    ReplyDelete
  3. ta kosela je krasna :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. krásný, čistý outfit :) moc super :))

    ReplyDelete
  5. Vyzeráš úžasne! Outfit jednoduchý a pritom skvelý! :)

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.