party gold.

Monday, June 03, 2013

Ach, toto upršné počasie. Ja už chcem teplo, sakra. Akurát tento týždeň sú na škole maturity, takže sa neučíme, ale čo z toho, keď je vonku ako na svadbe čertov. Dúfam, že od budúceho týždňa sa to zlepší, lebo mám každé ráno nutkanie dať si šaty. A vravím si, že možno nebude pršať, možno dneska bude svietiť slnko - ehm, a možno ani nie, haha. Fotky, resp. fotka, je ešte z minulého týždňa, keď som bola na oslave u brata. Keď sa tak pozerám a tú fotku, vtedy bolo celkom pekne, aj keď ja jediná som sa akosi vyletnila. Mala som na sebe zlaté šaty/top, na ktoré som dala čiernu sukňu a čierne lodičky s mašličkami. Nebol čas fotiť oufit, preto len jedna fotka. Ešte vám prajem pekný zvyšok pondelka! :-)
   



dress/top - todays woman | skirt - ny | shoes - tally weijl | wallet - elle

You Might Also Like

4 ideas

  1. ahoj :) přidávám si tě do sledovaných ;) máš pěkné fotečky i blog nechtěla by ses podívat na ten můj? :)

    dianacernakova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. ten top vyzera super :) nechces sa navzajom sledovat? daj mi vediet :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Simi nemozem ta najst medzi sledovatelmi, ani mi ziaden nepribudol

    ReplyDelete
  4. Hezky outfitu, ale nejvic se mi libi ta kabelka, kouzelne psanicko..
    Lenka
    www.plnekrivky.cz

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥