studded loafers & new in

By Simona Dubravova - Thursday, May 30, 2013

Po dlhšom čase pridávam článok. Včera mi prišiel balíček z dresslink.com, aj keď som vedela, čo v ňom je, zo zatajeným dychom som otvárala balíček. Musím povedať, že studded loafers sú ešte ešte krajšie ako na obrázku a vyzerajú naozaj kvalitne. Ďalej som v gate našla zlaté balerínky, ktoré som chcela už dlho. No a nakoniec najúžasnejšia krajková sukňa. Celú ju uvidíte až v outfite, pretože dnes sa jej akosi nechcelo pózovať. Posledné týždňe sa mi nedarí fotiť outfity, pretože furt leje, ak ak náhodou neleje, nemám čas. K tomu všetkému mi nefungjue obrazovka na foťáku, takže fotím len odhadom, haha. A ako sa máte vy?? Užite si zbytok dňa.
   

 studded loafers - dresslink.com

 gate

lace skirt - h&m (sh)

   
A ešte vám chcem povedať, že Romwe ma teraz výpredaj 1000 produktov až do 70% !!! Trvajú od 1.júna do 6.júna. Ja už som si svojích favoritov našla, takže dúfam že neminiem všetky svoje úspory haha. Všetky zľavnené veci nájdete na http://www.romwe.com/Mid-season-Sale-c-213.html?pp=3400. Zapojíte sa aj vy? :-)

  • Share:

You Might Also Like

2 ideas

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.