sunny day.

Friday, April 26, 2013

Tieto šortky som si kupovala už pred rokom a sú zo Zary. Majú síce vysoký pás, ale zahla som ich a dala nižšie, takže vypadajú ako bokovky. Myslím, že aj takto vypadajú dobre. Na fotkách to síce nevidno, ale sú pásikavé a mám s nimi vymyslenú už ďalšiu kombináciu s červenou, takže hola hej, bude zo mňa námorník. 
    






shorts Zara | top George | wedges eBay | clutch DIY

You Might Also Like

13 ideas

  1. uuuplne krásna najkrajšia:)

    ReplyDelete
  2. Moc ti to sluší!! krásné kraťasy a boty!

    Style Without Limits

    ReplyDelete
  3. máš najsexi topánočky. <3

    ReplyDelete
  4. to psaníčko je totálně skvělý :3

    ReplyDelete
  5. Máš absolútne úžasné vlasy! :O To je prvá vec, ku ktorej som sa musela vyjadriť :D ďalej som zomrela z tých topánok, všade také zháňam a neviem ich nájsť. Achjo. Taštička je tiež úžasná! :) Už sa teším na námornícku verziu :D :)

    ReplyDelete
  6. mooc ti to sluší! :)) to psaníčko je super :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. pěkný outfit!:) to psnaíčko je super♥
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. ty si nádherná!
    máš úžasnú postavu a nádherné vlasy!
    a outfit je úplne skvelý!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  9. Si krásna! Strašne sa mi páčia tie we

    dges :)

    ReplyDelete
  10. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥