shirtinator.

Wednesday, April 24, 2013

Už dávnejšie som chcela tričko s krížom, no žiadne v obchodoch ma neoslovilo. Keď som na stránke shirtinator.sk objavila tričko pre blogera, neváhala som, a napísala som. Z e-shopom sme sa dohodli na spolupráci a mohla som si vytvoriť tričko s potlačou. Ja som veľmi spokojná, tričko je kvalitné, na výber je veľa strihov tričiek, dokonca si môžete vytvoriť potlač aj na mikiny. Komunikácia bola dobrá, o priebehu výroby trička a objednávke ma informovali e-mailom. Tričko prišlo myslím o týždeň, čo je myslím, perfektná doba dodania. Ako som už spomínala, tričko sa mi veľmi páči a som veľmi spokojná. Ak si aj vy chcete vy chcete vyrobiť originálne tričko s potlačou alebo hľadáte originálny darček pre blízkych, určite navštívte shirtinator.sk.

Ďakujem Tričko – Potlač tričiek – Tlač na tričká – Vlastné tričká

 



You Might Also Like

13 ideas

  1. Mě trička s křížem moc neoslnily, není to jednoduše můj styl, ale na ostatních se mi líbí. Tobě to tvoje s kombinací s kraťasy moc sluší. A závidím ti vlasy :)

    ReplyDelete
  2. Úplne skvelý out. :°)

    ReplyDelete
  3. to tričko je fakt pekné :) ja som im tiež písala, tak pred 2 dňami.. ešte neodpísali.. inak koľko trvalo kým ti odpísali?

    ReplyDelete
  4. Super moc líbí :)
    Prijd se podivat take ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    ReplyDelete
  5. Jsem na tom podobně jak Niki, není to můj styl, ale Tobe sluší moc! A ten super výhled z balkonu mě taky zaujal :-)

    WorldByBella



    ReplyDelete
  6. Ty jsi tak krásná!:) Jsi strašně sympatická!:) To je skvělá nabídka to "pre blogerov", také to zkusím :)

    ReplyDelete
  7. Boží kraťasy! :) Máš to tu moc pěkný. Právě rozjíždíme nový blog tak jestli budeš chtít tak na něj koukni. :) http://sugar-free-lemonade.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Milujem tento štýl oblečenia! Skadiaľ máš kraťasy?:O Sú krásne.
    -Jajka xo

    ReplyDelete
  9. Jůů, vážně Ti to moc sluší a Tvá stránka se mi mooc líbí! Jen tak dál a hodně štěstí :)

    ReplyDelete
  10. tohle je uplne nejvic nejlepsi a ty jsi kraska:)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥