five things /april/.

By Simona Dubravova - Monday, April 08, 2013

Hey sweethearts. Keď som počula, že už sa má otepliť, hneď ma naplnila pozitívna energia. Kedže je tak pekne, mala som chuť fotiť, ale zabudla som foťák u sestry, takže dnes len "five things". Ja už sa teším, keď konečne vyvetrám moje nové čierne wedges, ktoré sú o pár článkov nižšie, kožušinkovú vestičku v ktorej by mi bolo ešte teraz zima a ostatné veci. Teším sa, keď vytiahnem kolieskové korčule. Teším sa, keď konečne pôjdem behať. A už som si začala plánovať aj leto. O tri mesiace odchádzam do Nemecka, haha. Teším sa a moc. A všimla som si, že počas mojej neaktivity vás pribudlo viac, ako keď pridávam články, haha. Nie, vážne moc ďakujem.


>>najroztomilejší termohrnček haha

>>čierny čaj, moja závislosť

>>značku dove som si v poslednej dobe obľúbila, a ten deodorant má tááák neodolateľnú vôňu! 

>>po všetkých chválach som sa rozhodla ho vyskúšať aj ja, milujem jeho vôňu a je to fakt jednotka


>>cvočky môžem a tieto čižmičky tiež



  • Share:

You Might Also Like

6 ideas

  1. Krásne čižmičky! A Aussie už chcem strašne vyskúšať aj ja !:-)

    ReplyDelete
  2. Už dlho som nevidela lepší dizajn blogu než máš ty! Som tu prvý krát, neprečítala som ešte ani slovo a už som musela kliknúť na Join this site! :)
    Máš to tu krásne, idem sa porozhliadnuť ;)

    Pozývam ťa zároveň do giveaway na mojom blogu www.just-angelity.blogspot.sk :)

    ReplyDelete
  3. ach ten termohrnček,krásny je! odkiaľ? :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.