waterfall braid.

By Simona Dubravova - Tuesday, March 05, 2013

Mám najlepšiu náladu na svete. To preto, že je vonku tak jarnô. Dnes som bola len v koženej bundičke  a vôbec mi nebola zima. Plánovala som outfit, ale kým som sa dostala domov, nepodarilo sa mi odfotiť ho, bola už tma. Tak dnes len takto. Malá ukážka vrkôčika od Kaj. Ona je môj dvorný zapletač vrkočov. Ja som na takéto veci úplne ľavá. A aký ste mali dnes deň vy? A všetkým vám strašne ďakujem za komentáre k predchádzajúcim článkom, ste vážne úžasní! Nezabudnite, že ma nájdete aj na Facebooku a ak sa chcete niečo opýtať, aj na ask.fm.

  • Share:

You Might Also Like

18 ideas

  1. o.O To je neuvěřitelné! Kazí to akorát ta gumička, upřednostnila bych průhlednou nebo prostě méně nápadnější. Ale ta práce je luxusní, kamarádku moc pochval :)

    ReplyDelete
  2. Aj ja chceeem!!! To je dokonalý účes♥!

    ReplyDelete
  3. Ach bože ty jsi krásná! A krásný účes!! :)

    ReplyDelete
  4. To je úžasný :) Jsi krásná :)

    ReplyDelete
  5. kde sa dá taká zapletačka zohnať? geniálne! vyzeráš dokonale :)

    ReplyDelete
  6. krásna fotka!! :) a tie vlasy sú super

    ReplyDelete
  7. Nádherné vlasy máš .. a ten účes :) wau ! .. :)
    Aj mne sa páči že je už také jarné počasíčko vonku ale má sa ochladiť :/ aj tak mi je to na nič pretože mám chrípku takže si toho veľa neužijem :/

    ReplyDelete
  8. Wowo, to je skvělé! Chci taky!! :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  9. vau aký krásny účes! :)

    ReplyDelete
  10. to je nádherné:) môžem sa spýtať, ako dlho ti ten cop vydržal taký pekný?

    ReplyDelete
  11. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. Krásne vlasy. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk

    ReplyDelete
  13. O________________O to je jako fakt možný udělat? máš úžasný vlasy.

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.