random photos.

By Simona Dubravova - Sunday, March 17, 2013

 To počasie je vážne hrozné. Preto neboli ani žiadne outfity. Vonku snežilo, fúkalo a bolo zima ako v Rusku. Dnes súce bolo krajšie, už sa to začalo pomaly aj topiť, ale vôbec som nemala náladu ísť von. Urobila som si dve DIY psaníčka, cvičila som na šnúru a pila čierny čajík (moja závislosť haha). Zajtra už pondelok, preboha, mne sa ráno nebude chcieť vstávať. Dnes mám pre vás len random fotky. No, užite si zvyšok nedele teda.









  • Share:

You Might Also Like

11 ideas

  1. Krásné fotky a sluší ti to!

    ReplyDelete
  2. Ou, ta psaníčka vypadají dost dobře, nedáš třeba fotopostup výroby? :)

    ReplyDelete
  3. ty psaníčka jsou překrásný:)

    ReplyDelete
  4. krásne fotky! :) a ty tiež! :)

    ReplyDelete
  5. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    ReplyDelete
  6. ty fotky jsou krásné a tobě to sluší:)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.