love shoes.

Friday, March 01, 2013

Včera som ráno bola s mamkou v meste, a zašli som do Deichmanu. A odišla som s týmito topánočkami. Milujem ich. Dnes som ich mala aj na sebe, takže zajtra bude outfit. Už je piatok, och, posledný deň prázdnin, už sa teším na tie veľkonočné. A dnes je už 1. marec, riadne rýchlo to letí. Teším sa už na leto, strašne moc. Užite si piatkový večer :-)




You Might Also Like

10 ideas

  1. Ja som mala tiež prázdniny a tiež mi končia :(... Inač krásny náramok :*

    ReplyDelete
  2. No sakra tak ty jsou hodně luxusní! :)

    ReplyDelete
  3. Krásný boty!♥ Těším se na outfit :)
    Nikus

    ReplyDelete
  4. tie boty sú úžasné :)

    ReplyDelete
  5. Tak ty boty jsou vážně perfektní!!!

    ReplyDelete
  6. Miluju boty ! Nejvíc miluju boty ! :)
    Jsou krásný ! kolik stály ? :)
    Jsem nová followerka ! ;) Budu ráda když jukneš ke mě na blog :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥