friday outfit.

By Simona Dubravova - Sunday, March 03, 2013

Pekné nedeľné popoludnie prajem. Dnes sa mi už končia prázdniny a po dvoch týždňoch konečne škola (nikdy som si nemyslela, že toto poviem, haha). Mám strašne dobrú náladu, teší ma toto počasie. Ráno ma zobudilo slniečko a vonku už cítim jar. Konečne. Tento outfit je ešte z piatka, a mám na sebe nový kruhový šálik a nové topánky z deichamnnu. Na to aké sú vysoké, sa na nich chodí dobre, vážne. Ešte by som chcela veľmi poďakovať za 215 čitateľov, nikdy som ani len nedúfala že vás toľko bude, haha. Vážne ďakujem. Nezabudnite, že ma nájdete aj na Facebooku a ak sa chcete niečo opýtať, aj na ask.fm.







cardigan - atmosphere | top - topshop | jeans - generation | shoes - deichamnn | scarf - takko

  • Share:

You Might Also Like

22 ideas

  1. máš fakt dokonalý účes! :)

    ReplyDelete
  2. máš nádherný nohy!! a sluší ti to, přesně takovýhle jednoduchý outfity mám moc ráda:-)

    ReplyDelete
  3. veľmi pekný outfit :) topánky sú dokonalé! :)

    ReplyDelete
  4. Dokonalé toto! :) Krásna šála, boty a celý outfit :) A ten účes je úžasný :)

    ReplyDelete
  5. Si strašně krásná ! Máš krásnou postavu ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. moc se milíbí ten fishtail braid :)

    ReplyDelete
  7. pekný outfit a vlasy máš krásne spravené :)

    ReplyDelete
  8. mne sa strašne páčia tie rifle :) ale všetko super,psaníčko krásne oživilo outfit

    ReplyDelete
  9. Ty boty jsou prostě top!♥ Moc ti to sluší a máš úplně úžasnou postavu :)
    Nikus

    ReplyDelete
  10. ten účes je úžasný a boty se mi an tobě strašně líbí!

    ReplyDelete
  11. nám teraz začínajú :-)
    máš dokonalú postavu :O ticho závidím :) a krásny outfit! ♥

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. Jsi strašně krásná a máš hezký blog :) Jsem tvůj nový follower a ráda bych tě pozvala i na svůj blog, kde se nyní můžeš zúčastnit giveaway o psaníčko :)
    Nina

    http://newayofashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Moc ti sluší a ty boty jsou uzasnéé! :)

    ReplyDelete
  14. dokonalá ako vždyyy! :)

    ReplyDelete
  15. Super super super!:) Psaníčko to krásně rozzáří a účes ti neskutečně sluší;)

    ReplyDelete
  16. Nádherný outfit, hlavně ty botky a psaníčko:) Mimochodem máš perfektní postavu:)

    ReplyDelete
  17. krásné vlasy fakt! ten tunel je skvělý:)

    ReplyDelete
  18. Nádherný účes a ty boty vypadají na noze ještě lépe než jen tak :)

    ReplyDelete
  19. ty boty jsou prostě perfektní! sluší ti to:)

    ReplyDelete
  20. Krásny outfit. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.