black wedges.

By Simona Dubravova - Tuesday, March 12, 2013

Pekné dopoludnie všetkým. Dnes som si pospala dlhšie, mali sme v škole voľno kvôli maturitám. Zobudila ma až poštárka, keď mi doniesla tieto wedges, ktoré som si objednávala z ebay mesiac aj niečo dozadu. Čakala som, že budú na vyššom podpätku, haha. Dnešní deň sa mi začal vážne super! Nezabudnite, že ma nájdete aj na Facebooku a ak sa chcete niečo opýtať, aj na ask.fm.

  • Share:

You Might Also Like

15 ideas

  1. pěkné odpoledne!:)
    pošťačky jsou děs :D ale z botek bych měla určitě radost!

    ReplyDelete
  2. áách sú perfektné! ♥

    ReplyDelete
  3. Aww ty jsou úžasné! Na kolik tě vyšly? :)

    ReplyDelete
  4. naozaj rozkošné topánočky!!!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  5. Ty jsou naprosto dokonalý! :-)

    ReplyDelete
  6. ha ha ha :) mame uplne rovnake, hoci mne sa zda ze su dostatocne vysoke, na take cestovanie autobusom po stojacky urcite vysoke su :) ja som si ich vsak kupovala zo slovenskej stranky. kolko ta vysli?

    ReplyDelete
  7. ach, to jsou naprosto krásné botky! :)

    ReplyDelete
  8. Takový jsem si vždycky přála , sou ůžasnéé ! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.