white asos top.

Wednesday, February 13, 2013

Naposledy som sa ozvala v nedeľu, ja viem, prepáčte. Po dlhej dobe mám pre vás outfitový post. Tento zlatý náhrdelník z maxnina.com jednoducho milujem. No, nehovorte mi, že vy ste sa doň nezaľúbili. Na zajtra sa strašne teším, po škole idem do Žiliny a dúfam že stihnem ešte nejaké tie zľavy, aj keď naposledy som si v zľavnených veciach nevybrala nič, takže som si nakúpila veci za plnú cenu. Prvotný plán nebolo ísť nakupovať, ale po tých vašich new in postoch som si to rozmyslela. 







jeans - goodjeans | shoes - deichmann | top - asos | clutch - elle | necklace - maxnina.com

You Might Also Like

18 ideas

  1. top je dokonalý ale si mam z teba zápal pľúc :D pristane ti to :)

    ReplyDelete
  2. Ooo v takéé zímě se fotit! :) Jako sluší ti to ten top je uzasný! :)

    ReplyDelete
  3. Jůů, princezna ^^. hrozně mě štve, že jsi až ze Slovenska, protože tebe bych hrozně ráda poznala :(

    ReplyDelete
  4. moc ti to na všech fotkách sluší:)

    ReplyDelete
  5. wow!hrozně ti to sluší, zbožňuju elegantní outfity, ale sama je neumím nosit, ten top je hrozně zajímavý

    ReplyDelete
  6. To tričko je zaujímavé. Náramok je moc krásny :33

    ReplyDelete
  7. souhlasím, ten top je něžný a krásný :)

    ReplyDelete
  8. takhle jsi nádherná!
    jinak jsem ráda, že jsi zkoušela recept a chutnalo ti :)

    ReplyDelete
  9. Obleč se Simi, ty jo! V takové kose v tílečku.. Sluší ti to, ale je mi z tebe zima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zas taká zima nebola ;-) A v kabáte by to bolo oničom, a som nejaká tá žena, musím vydržať! :-D

      a ďakujem všetkým za milé kometáre! :-)

      Delete
  10. brrr, ale ináč super :) náhrdelník sa mi veeeľmi páči ! :)

    ReplyDelete
  11. Krásná jsi, ten top je super :)

    ReplyDelete
  12. bŕŕ ako si to vydržala v tej zime? ale sekne ti to :)

    ReplyDelete
  13. si krásna :) :) ale asi by som zamrzla :D

    prosím pozri si môj blog :) http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. Krásny top :) Najviac sa mi páči tá piata fotka :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥