week in random.

Saturday, February 09, 2013

Konečne víkend, konečne som si pospala do desiatej a konečne môžem celý deň ležať v teplej posteli s čajíkom v ruke, pozerať Upírske denníky a čítať najnovšie Elle. A čo robíte dnes vy? Cez týždeň sa chystám do Žiliny, nejdem tam hlavne kvôli nákupom, ale ak bude čas, prečo nie? A aby som nezabudla, mám pre vás 10%  zľavu na nákup tetovania zo stránky www.faketattoos.se/en, kód je Disco fever, dúfam, že ho niekto využije. A nezabudnite na GIVEAWAY.


#Milka s kúskami Orea - mňam! Lepšiu som ešte nejdela <3 



# na jednom blogu som videla niečo podobné. Nádobka, do ktorej hádžem každý deň lístoček, na ktorom je napísané, čo sa mi na danom dni páčilo a čo ma potešilo. No a na konci roka si to prečítam a budem sa tešiť znova.


You Might Also Like

22 ideas

  1. Do Žiliny? :) Ja som tam skoro stále, ale cez týždeň pôjdem pozrieť na nejaké vecičky, hlavne kozmetiku asi :)
    A posledná fotka je skvelá :)

    ReplyDelete
  2. Ten nápad s tou nádobkou sa mi páči! Vyskúšam to :) Pekné fotky :))

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky :) Milka oreo mňam! A ten nápad je fakt skvelý :)

    ReplyDelete
  4. Super random. Naj je prvá fotka a ten nápad s tými papierikmi je super. :)

    ReplyDelete
  5. dokonalé fotky
    uži si Žilinu!:)
    tá fľaška je super nápad ;)

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky. Máš hezké botky, nejsou náhodou z CCC? A jinak dneska jsem se vydala na nákupy.

    ReplyDelete
  7. topánky na prvej fotke <3 a milka, yummi
    cara mia

    ReplyDelete
  8. Máš krásné boty na prvním obrázku! :)

    ReplyDelete
  9. oreo milka je moje oblíbená!

    ReplyDelete
  10. tá na tom okne :)pekná
    a tie milky :3 mňam

    ReplyDelete
  11. Super fotka, právě před chvilkou jsem jedla tu milku oreo, ta je super! :)

    ReplyDelete
  12. krásné fotky a s těmi lístečky je to super nápad!

    ReplyDelete
  13. První fotka ♥ A Milku Oreo úplně žeru, musí z ní udělat stálou Milku a ne limitovanou :(

    ReplyDelete
  14. Krásné fotečky:) Ty milky mňaaam oreo<3
    A to stou nádobkou je vážně super nápad!! Inspirující;)

    ReplyDelete
  15. víkend a celý nasledujúci týždeň FILMOVÉ! (http://guziarova.blogspot.de/2013/02/kura-medved-krokodil.html) ...a asi sa po lentilkovej milke poobzerám :)

    ReplyDelete
  16. Som zo Žiliny :) ale na bud. týždeň akurát mám lyžiarsky ..:) Tá Milka u nás nikde nie je..:( :( ešte som ju nevidela!!:( a vyzerá tak mňam!!!:D

    ReplyDelete
  17. Ta první fotka je krásná, máš skvělý džíny:)
    ..jinak milku oreo jsem ještě neochutnala, ale všichni o ní básní, takto asi budu muset někdy napravit:D

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥