TOP 3 Norwegian bloggers.

Wednesday, February 27, 2013

Sú krásne, štýlové a žijú v krajine, ktorú milujem. Nórske blogerky. Dnes mám pre vás 3, ktoré mám najradšej. Vlastne, z nórskych blogeriek sú tieto tri jediné, ktoré sledujem. Aj keď pri pozeraní ich článkov nerozumiem ani slovo, fotky mi stačia. Nebudem sa čudovať, ak ich poznáte. Na ich blog sa dostanete kliknutím na obrázok. PS: Včera som na facebookovú stránku pridala  výhercov oboch giveaway, tak sa na to mrknite. A čo sa týka článku, budem rada, ak my napíšete vaše obľúbené blogy, či už zahraničné alebo aj tie naše. Pekný zvyšok dňa.

Najviac zo všetkých obdivujem Kristine. Má 16, no je nádherná a má dokonalý štýl. A mať tak jej vlasy! oooch <3


Druhá nórska kráska s úžasným štýlom. Má tiež 16, no vôbec na to nevypadá. Tipla by som jej kľudne aj viac. Trošku sa mi zdá, že Erica a Amanda pridávajú podobné články, ale aj tak si ich rada prezerám.

Na to že má 14, má vážne dokonalý štýl. Milujem jej jednoduché ale krásne outfity.

You Might Also Like

5 ideas

  1. Kristine a Ericu poznám. Amandu nepoznám a idem si ju hneď pozrieť :-)

    ReplyDelete
  2. Děkuji za tip! Znám pouze Kristine :)

    ReplyDelete
  3. Poznám všetky tri no uple najradšej mám Krisssy :) Nielen z týchto tvojich vybratých ale aj všeobecne. Potom tiež aj Stinu, Eirin a Styleconnection :) Tieto 4 sú také moje obľúbené :)

    ReplyDelete
  4. Je to celkem vidět,že máš ráda Krissy ;)Podle tvého blog,výrazů na fotkách a outfitech jen tak dál :))

    ReplyDelete
  5. Znám všechny tři,ale ani jedna z nich není má nejoblíbenější :) Asi nejraději mám Auroru,sestru od Eriky.Taky miluju blog juliesama.blogg.no Ale všechny jsou dokonalé! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥