red lips.

Friday, February 15, 2013

 Včera bol ten najlepší deň za posledný mesiac. V Žiline bolo super, kúpila som si najkrajšie lodičky za najlepšiu cenu. Kedže ste na fb stránke chceli najprv outfit post, new in vám ukážem neskôr. Na fotkách mám na sebe novú kruhovú šálu, nový top a aj opasok. A mala som chuť na červené pery, nevidno to až tak dobre. Dnes som mala akýsi bad-face-day, berte to s rezervou. Užite si piatok. Kam sa chystáte? Ja dnes idem do klubu, trošku si zatrsať. Pekný zvyšok piatku!










shoes - gate | jeans - denim co | belt, top - tally weijl | bag - atmosphere | necklace - maxnina.com

You Might Also Like

17 ideas

  1. Kočka!
    Ten náhrdelník je krásný, decentní! :)

    ReplyDelete
  2. Krásná kruhová šála a top! Moc ti to sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  3. krásné fotky:) sluší ti to!

    ReplyDelete
  4. náhrdelník, top, šál! ♥

    ReplyDelete
  5. vypadá to skvěle, já se těším co sis koupila!

    ReplyDelete
  6. tá kabelka sa mi moc páči :) ja chodím nakupovať väčšinou len do ZA.. odkiaľ si ak sa smiem spýtať ? :)

    ReplyDelete
  7. Zajímavé :))
    http://annettemagazine.blogspot.cz/
    http://theannettevogue.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥