bow higheels + new in.

By Simona Dubravova - Sunday, February 24, 2013

Po týždňovej nútenej prestávke (nefungoval mi internet, nespolupracoval somnou blogspot, nefungovali komentáre) som to nakoniec zvládla, a som tu. Dnes to bude new in článok, o už spomínaných topánkach, ktoré som si kúpila v Žiline, presnejšie v Tally Weijli. Za 7,99€ som ich tam vážne nemohla nechať. A ešte keď tam boli posledné a v mojom čísle, určite to bolo nejaké znamenie. Šál, top a opasok ste už mohli vidieť v prechádzajúcom článku, nebudem ich tu znova dávať.


 higheels - tally weijl

bracelet - ebay 

belt - tally weijl

  • Share:

You Might Also Like

13 ideas

  1. Náramek je super, pásek taky :)

    ReplyDelete
  2. tak tie sú vážne nádherné!!! a za takú cenu ???? super!!!

    Štýl ženy

    ReplyDelete
  3. Božíí botky! A ten náramek dokonalé! :))

    ReplyDelete
  4. náramok je krásny a opasok mám taký istý,len z F&F :D

    ReplyDelete
  5. Ty boty jsou celkem.. vysoké! Zabila bych se v nich :D Pásek je úžasný ♥

    ReplyDelete
  6. Krásný nákup! Máš suprový blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    ReplyDelete
  7. Tak ty botičky vypadají krásně:)

    ReplyDelete
  8. Tie botičky sú úžasné, odpávam ! :O)

    ReplyDelete
  9. Krásné boty!♥ I ten náramek vypadá moc hezky :)
    Nikus

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.