rings&tings new in.

By Simona Dubravova - Saturday, January 19, 2013

 Ešte v utorok ma potešil balíček z RINGS&TINGS. Nečakala som, že mi príde tak rýchlo. Bola som zvedavá čo v ňom je, a musím povedať, že doplnky sa mi strašne páčia. Balíček som obdržala vďaka spolupráci. Určite sa pozrite na tento skvelý eshop, ktorý ponúka obrovské množstvo doplnkov za skvelé ceny.
THANK YOU RINGS&TINGS ! 



  • Share:

You Might Also Like

8 ideas

  1. ten prsteň je božský! máš uplne super blog a ďakujem za inšpiráciu :) bola by som veľmi rada keby si si ma tiež pridala :)ďakujem :)

    http://beladynotbitch.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Aké krásne vecičky ti prišli :O :)

    ReplyDelete
  3. ten prste%n je úplne dokonalý! ;)

    ReplyDelete
  4. Prsten je vážně skvělý, zbytek mě nijak neoslovil.

    ReplyDelete
  5. Ja som dostala presne tieto:) ten prsteň ma potešil najviac:)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.