random.

Monday, January 14, 2013

Aj vy ste sa ráno zobudili a vonku bola riadna nádielka snehu? A to má ževraj ešte snežiť. Nie, prosím. Ráno mám problém výjsť z teplučkej postieľky a vôbec sa mi nechce do tej zimy. Tento týždeň v škole je vážne ťažký, na každý deň máme aspoň tri písomky. Už sa teším na víkend. A keď už sme pri víkende, tak musím povedať, že som si ho neskutočne moc užila. S najlepšími ľuďmi. Dnes tu mám teda len nejaké random fotky, ktoré sa mi nazbierali vo foťáku.

tangle teezer, môj miláčik

 fantastický make-up od rimmel

 snežííí

 snežííí č.2

cesta zo školy

You Might Also Like

10 ideas

  1. ráno sníh ještě nebyl, až kolem desáté začlo sněžit :D
    supr fotky!

    ReplyDelete
  2. u nás dnes nesnežilo ale sneh je ;)

    ReplyDelete
  3. Toto počasie je hrozné. U nás je minimálne 30cm snehu. Fotky sú veľmi pekné :)

    ReplyDelete
  4. Dnes to sypalo pořádně, i u nás v nížině, nikdy jsem tu nezažila tolik sněhu snad! :)

    ReplyDelete
  5. no dnes sa naozaj chumelilo :D

    ReplyDelete
  6. přestože jsem v Praze, je tu sněhu hodně :) Ale včera na horách byly taky haldy :)

    ReplyDelete
  7. Ten sníh mě strašně překvapil :D Ráno jsem se nepodívala z okna, oblekla jsem se docela nalehko a pak jsem vyšla a všude bílo! :D Pěkně jsem zmrzala :/ Fuj, chci léto!

    ReplyDelete
  8. Ráno sněhu ještě moc nebylo, ale už když jsem šla na oběd, tak bylo všude bílo :/ :D
    Krásné fotky :)
    Nikus

    ReplyDelete
  9. Mne ten rimmel make up až tak nesadol, ten s červeným vrchnáčikom je podľa mňa lepší, a báza je DOKONALÁ! :)

    ReplyDelete
  10. tangle teezer pocula som, ze je to super musim vyskusat :)) pridavam si ta! :) prave zacinam s blogom bola by som velmi vdacna keby aj ty mna! :)
    beladynotbitch.blogspot.sk
    ďakujem! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥