one day, baby.

By Simona Dubravova - Friday, January 25, 2013

Včera som zmenila názov blogu, simple cherry ma prestalo baviť. Takže je tu aj nový design, ešte to nie je celkom hotové, lebo ma to začalo nejak ignorovať. Ako sa vám to zatiaľ páči? Predvčerom som bola pozrieť neterku, aká je len milinká. A prišiel mi náhrdelník z maxnina.com, je vážne úžasný ! Taktiež nižšie nájdete aj fotku úžasných hodiniek, ktoré som dostala od kamarátky. Berte to, ako menší random. Dnes je piatok, tak si ho užite. 




ešte vianočný outfit / nový náhrdelník z maxnina.com / nuda v škole / ohoho!

  • Share:

You Might Also Like

13 ideas

  1. design i název je fantastickej!

    ReplyDelete
  2. zmena k lepšiemu! ;)
    ten náhrdelník by osm brala je úplne dokonalý!
    a tvoja neterka,zlatko ♥

    ReplyDelete
  3. pekne si to tu zmenila :)
    maličká je krásna, fotky sú úźasné!

    ReplyDelete
  4. perfektní fotky :) ty hodinky nemaj chybu!
    a nové jméno se mi líbí :)

    ReplyDelete
  5. juuu zlaté bejby maličké :)
    a hodinky su nádherné

    ReplyDelete
  6. ten dizajník je veľmi pecka, špeciálne tá liš.

    ReplyDelete
  7. Záhlaví vypadá skvěle s tou lištičkou :) Náhrdelník je top!

    ReplyDelete
  8. Jůů, ta první fotka!! :)) Sluší ti to. :)

    ReplyDelete
  9. aká si krásna! stále! :) nebud taká pekná! závidím ti tú krásu :3

    ReplyDelete
  10. vzhled se mi líbí :)a na fotkách ti to sluší

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Ta je zlatá! :)
    Maxnina je super obchod!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.