new year´s new in.

Thursday, January 10, 2013

 Nemala som čas vám popriať ani veselé Vianoce a ani šťastný Nový rok. Mrzí ma to, ale nemala som vôbec čas. Vianočné prázdniny som strávila na praxi v Tatrách. Bolo tam úžasne, no nemám odtiaľ žiadne fotky, v tej trme vrme sa nedalo fotiť. Teraz tu mám new in. Sú to veci, ktoré som si kúpila za posledný týždeň. Úplne najviac som nadšená z čierneho čipkovaného peplum topu. 
tally weijl


new yorker

gate

gate

gate (už som ich pri fotení stihla aj zašpiniť )

dm drogeria


dm drogeria

dm drogeria

dm drogeria

You Might Also Like

11 ideas

  1. wow parádne veci hlavne tie tričká prvé botky a tangle teezer

    ReplyDelete
  2. those two tops and a boot are nice, don't ask me to choose <3
    followed you.

    Xoxo,Ila

    ReplyDelete
  3. ty krajkové topy jsou skvělé!

    ReplyDelete
  4. wau, prvé dve veci sa mi páči najviac:)

    ReplyDelete
  5. planet spa su najlepsie masky na vlasy (hlavne olivová), aké som ja kedy sklúsila :)

    ReplyDelete
  6. úžasné věci. To černé krajkové tričko je nádherné!

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Pretty!
    Lovely blog you have here! I like it!
    Check out mine sometime when you have time ♥
    AIMEROSE

    ReplyDelete
  8. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥