clarity.

By Simona Dubravova - Tuesday, January 22, 2013

Konečne si môžem vydýchnuť a mám chvíľku pokoj od školy. Známky sú už uzatvorené, takže v škole máme volnejšie. Skončila som dnes skôr, zašla som pozrieť sestru a potom sme sa šli naobedovať s D. do reštaurácie. Perfektný deň. Ako ste sa mali vy? Na sebe mám nový svetrík a náušnice z gate, ktoré ste ešte nevideli, a hodinky, ktoré som akosi zabudla vyfotiť. Dnes celý deň snežilo, už by to fakt mohlo prestať. Chcem tie dni, keď mi ráno stačí tenký svetrík.








shoes, sweater, earrings - gate | jeans - denim co | bag - atmosphere | scarf - new yorker


  • Share:

You Might Also Like

17 ideas

  1. za náušnice palec nahoru !
    i celkově ti to sluší :)

    ReplyDelete
  2. Náušnice jsou skvělé, celkově ti to sluší. Jo, ty dny s lehkým svetříkem vyhlížím jak námořník ostrov na moři.. :D

    ReplyDelete
  3. máš nádherný svetr, a ty náušnice!

    ReplyDelete
  4. náušnice sú veľmi pekné :) aj ten svetrík v kombinácii s tým šálom vyzerá veľmi dobre :)

    ReplyDelete
  5. naušnice jsou vážně skvělý :)

    ReplyDelete
  6. ty nášnice jsou krásné stejně jako tvoje boty :)

    ReplyDelete
  7. ten ujo na tretej fotke je najlepší a samozrejme, mega náušnice! :)

    ReplyDelete
  8. ujo nečakane vošiel do záberu :-D
    a Ďakujem všetkým za komentáre :-)

    ReplyDelete
  9. Tyhle náušnice jsem dala kamarádce.:) a strašně se mi to líbí.:)

    ReplyDelete
  10. tretia fotka.. :D dedek zabiiil :DDDDDDDDDD

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka

    ReplyDelete
  11. Hrozně se mi líbí, jak se zlepšuješ :). Jak je outfit od outfitu lepší a lepší :). Paráda! Sluší ti to. A mooc!:) Ten svetřík je nádherný:)

    ReplyDelete
  12. krásne náušnice, vlastne celá si pekná :-))

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.