black lace peplum.

By Simona Dubravova - Thursday, January 31, 2013

Aké bolo vysvedčenie? Ja som celkom spokojná, aj keď vždy to môže byť lepšie. Našťastie, je to len polrok. Po škole sme si zašli na karamelové frappé, mňamka. Aj keď som si nezaslúžila, potešila som sa novým Elle, pri ktorom bolo psaníčko. Oblečený som mala nový krajkový peplum top, ktorý na fotkách bohužiaľ až tak dobre nevidno a nový náhrdelník. Budem veľmi rada, ak ma budete  sledovať aj na FACEBOOKu a taktiež ma nájdete aj na  http://ask.fm/liveinfoxworld.






shoes, earrings - gate | necklace . takko | jeans - generation | lace peplum - tally weijl | clutch - elle

  • Share:

You Might Also Like

27 ideas

  1. ten top je nádherný!
    nic si z toho nedělej taky jsem to teď řádně podělala, ale tak příště to může být lepší :)

    ReplyDelete
  2. peplum je skvelý a takisto aj "golierik":) a ja som s vysvedčením najviac spokojná, j:)

    ReplyDelete
  3. dokonalý top ;)
    vyzeráš ako moja suseda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :-)
      Vážne? a kde bývaš? :-)

      Delete
  4. v česku jsme elle s psaníčkem měli někdy v říjnu a já měla takové štěstí (nebo spíš tak hodnou kamarádku :), že mám obě barvy :)
    sluší ti to, máš krásné nohy :)

    ReplyDelete
  5. trochu moc doplnkov...

    ReplyDelete
  6. Ten top je naprosto parádní! K tomu opravdu netřeba slov. :)

    ReplyDelete
  7. Ty náušnice ani nemusely být :) Ale jinak paráda!

    ReplyDelete
  8. jeden z naj outfitov! :D

    ReplyDelete
  9. Na první fotce vypadáš jako hnědovlasá Serena ze seriálu Gossip girl (Super drbna) ..ps.: krajkovaný top je dokonalý

    ReplyDelete
  10. ten top je vážně skvělý! :)

    ReplyDelete
  11. Nádhera! Ten krajkový top ti strašně sluší! :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. uzasny outfit a ak ti niekto ukradne nohy..budes vediet kam ist :D nadrhernu postavu mas..ja by som zabijala pre taku! :) bola by som velmi rada keby si sa aj ty pozrela na moj blog :) ďakujem prave totizto zacinam :)

    http://terezbk.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Ten top je vážně krásný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. posledná fotka naj naj, krásny top. máme rovnaké psanicko :)
    cara mia

    ReplyDelete
  15. já jsem s vysvědčením spokojená. máš velmi dobrou postavu! ;)

    ReplyDelete
  16. ten náhrdelník je úžasný, byl tam i ve zlaté?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, tiež som chcela aj zlatý, ale bol tam len tento, strieborný :-)

      a ďakujem všetkým za krásne komentáre!! :-)

      Delete
  17. Nádherný outfit!♥ Ten top je úžasný :)
    Nikus

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.