small new in.

Friday, December 14, 2012

Už len 10 dní a máme tu Vianoce. Ešte nemám kúpený ani jeden darček. Nechcem si to nechať na posledný deň, ale akosi to furt odkladám. Ako ste na tom vy? Čo ste vy kúpili svojim blízkym? Včera som bola u lekára, som nachladnutá, tak sa liečim. Cestou domov som sa zastavila v Takku a kúpila som si náhrdelník, som z neho nadšená. A ešte bol v zľave za necelé 3€, no neber to. Ešte sa tam určite vrátim. Čižmy sú z deichamannu. Hneď ako som ich uvidela, vedela som, že ďalej už hľadať ani nemusím. Dnes neboli moc fotogenické, takže fotka je len taká, aká je. No a nakoniec moja obľúbená voňavka a make-up, ktorý som chcela už dlhšie vyskúšať. Dnes mám teda pre vás menšie new in




You Might Also Like

18 ideas

  1. prečo som ja takýto náhrdelník nenašla v akcii? :O

    ReplyDelete
  2. bezvadný náhrdelník :)) ať jsi co nejdřív zdravá !!

    ReplyDelete
  3. Nádherný náhrdelník :O♥ Jinak ani já nemám nakoupený ještě ani jeden dárek, pořád mi ani nepřijde, že nějaké Vánoce budou, ale musím se k tomu dokopat a nakoupit je teď o víkendu :D :)
    Nikus

    ReplyDelete
  4. tiež nemám ani jeden darček, dúfam, že to stihnem už cez tento víkend.. nakúpila si skvelé veci! :)

    ReplyDelete
  5. Krásny náhrdelník aj topánky :O :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  6. náhrdelník je skvělý :)

    ReplyDelete
  7. spravíš recenziu na ten make-up

    ReplyDelete
  8. wau ten náhrdelník vyzerá super ;), pekné new in :) a pozývam ťa na moju giveaway : http://peacock-wings.blogspot.sk/2012/12/earrings-giveaway.html :)

    ReplyDelete
  9. Náhrdelník vypadá skvěle! A za tu cenu, jů :)

    ReplyDelete
  10. Ahoj, na mém blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  11. Já mám koupený jen jeden dárek, takže mám co dohánět, ale nehrotím to. Mám na to ještě 9 dní, takže fůru času :D Ty boty jsou perfektní! :)

    ReplyDelete
  12. ten náhrdelník je dokonalý!:)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥